Ervaring in de selfstorage branche
Wij weten bij MyYounit vanuit persoonlijke ervaring welke vraagstukken er spelen binnen de selfstorage branche. Daarom liepen wij bij bestaande software pakketten al snel tegen allerlei vraagstukken aan.
Hierbij moet je vooral denken aan het niet onbemand kunnen werken omdat de eindklant niet ontzorgd wordt. Daarom hebben wij een boekingspagina gemaakt waar de klant zelf een unit kan kiezen vanaf een plattegrond of uit een lijst. Vervolgens rekent de klant online af en komt deze in het systeem terecht. Toegang tot het pand en de unit(s) verloopt volautomatisch.
Maar daar houdt het niet op. Ook voor ons als beheerders liepen we tegen een aantal punten aan. Automatische facturatie, koppeling met boekhoudsystemen, een task manager, noem maar op. Daarom hebben we ook aan de backend kant van het MyYounit selfstorage management softwarepakket allerlei functies en modules gebouwd om het selfstorage beheer volledig te automatiseren.
Geheel gebaseerd op de vragen en behoeften binnen de selfstorage branche en op basis van vak- en branchekennis en ervaring.
Features
- Klanten vinden en boeken bij jou online zelf beschikbare opslagruimte. Zij kiezen zelf hun gewenste box/unit op een plattegrond of uit een lijst op de boekingspagina.
- 24/7 bereikbaar voor boekingen. De klant krijgt na het boeken automatisch toegang tot jouw pand en de geboekte unit.
- Klantbeheer, opslagruimte-beheer, toegangsbeheer, boekingen en facturatiesysteem. Alle administratie kan eenvoudig worden beheerd van uit het MyYounit softwarepakket.
- Alles vanuit de cloud, dus altijd en overal toegankelijk.
- Online betaling via Mollie.
- Geen kosten voor extra ICT-systemen.
- Werkt samen met jouw boekhoudpakket.
- Ideaal voor onbemand werken.
- Volledig automatische incasso via Mollie. Inclusief automatisch (de)blokkeren bij (verlopen) betalingen.
- Persoonlijke white-label app in uw eigen huisstijl.
- 2 factor-authenticatie.
- Mailing functie. Hou je klanten op de hoogte van alle ontwikkelingen of onderhoudswerkzaamheden via MyYounit mailcampaign.
- Online digitale handtekeningen. Niet verplicht, wel eenvoudig 'aan' te zetten op de boekingspagina indien gewenst. Deze handtekening wordt automatisch in het contract geplaatst na inschrijving.
- Automatische herinnering mails bij stornering met betaallink en mogelijkheid tot automatische klant blokkering.
- Camera integratie zodat je camera beelden vanuit je MyYounit account kan bekijken. Ook kun je in je opslag boxen kijken via MyLock slot systemen. Zo zie je bijvoorbeeld of een klant na verlopen contract de unit schoon heeft opgeleverd, zonder dat je hiervoor naar locatie toe hoeft. Zie ook www.mylock.nl.
- MyTask taak assistent waarmee je je geagendeerde taken kan beheren.
- Hybride entree-systeem waarbij je zowel met je eigen app als met pincode bij alle geautoriseerde deuren naar binnen kan gaan.
Dit zijn niet alle functies, en bovendien is er bij ons veel mogelijk qua maatwerk modules.
Neem gerust eens contact op voor de mogelijkheden of een gratis demo.